images/fade/hcc40.png
Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Geachte leden,

Het bestuur van Interessegroep HCC!windows nodigt u hierbij uit voor het bijwonen van onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering welke gehouden wordt van zaterdag 3 juni tot 14 juni 2021.

dig ver

In 2020 is onze Algemene Ledenvergadering (ALV) door de Corona crisis niet doorgegaan en dit jaar hebben we nog steeds te maken met deze crisis. Daarom hebben we besloten om de ALV 2021 ‘digitaal’ te houden.

Hoe gaan we dit doen? Vanaf 3 juni tot 14 juni 2021 staat er een presentatie, opgemaakt in PowerPoint, op onze website (achter de inlog). Dus eerst inloggen en dan kunt U deze vinden door op “Naar Algemene Ledenvergadering” te klikken

U komt dan bij het voorwoord van de voorzitter, vervolgens klikt u op doorgaan en komt u in de presentatie terecht. Als u deze volgt komt u alle onderwerpen die op de agenda staan tegen. Bij sommige onderwerpen wordt u doorverwezen naar een document, behorende bij de ALV 2021 of wordt u in de gelegenheid gesteld om te stemmen. Op de sheet staat dan een link weergegeven.

Bij de ‘Rondvraag” staat een link naar het vragenformulier. Daar kunt u vragen stellen aan het bestuur.

Wilt u zich aanmelden voor een bestuurs-functie of een kernleden functie dan kunt u dit via een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. doen.
We hopen op vele aanmeldingen zodat u de windows i,g. kan laten voorbestaan.

.